Witcher hayranlarını heyecanlandıracak haber CD Projekt Red’den geldi. Stüdyonun kıdemli ismi ve Witcher 4’ün anlatı yönetmeni Philipp Weber, oyunun geliştirme sürecine dair önemli açıklamalarda bulundu. Weber’e göre ekip, serinin klasik ruhunu koruyarak “yaratıcı kaos” ortamında çalışıyor.
Witcher 3’ün üzerinden 10 yıl geçmesine rağmen ekip, tıpkı eski günlerdeki gibi tutkuyla projeye bağlı. Philipp Weber, 2013’te Witcher 3’te görev tasarımcısı olarak çalışmaya başladığını hatırlatarak, “Bazen diyorum ki: Yap gitsin. Eskisi gibi kirli çalış, hızlı bitir!” sözleriyle yaratıcı sürecin samimi havasını vurguladı.
Hem Sadık Bir Devam, Hem Yepyeni Deneyimler
Witcher 4’ün, The Witcher 3’ün hikâye anlatımı felsefesine sadık kalacağı ancak yeni fikirlerle zenginleştirileceği belirtildi. Weber, oyunun hem seriye sadık kalacağını hem de farklı sorulara cevap arayan yeni bir bakış açısı getireceğini söyledi.
Oyunun tam ölçekli geliştirme süreci 2024’ün sonlarında başladı. CD Projekt Red, kısa süre önce paylaştığı teknolojik tanıtım videosunda etkileyici vadiler, büyülü ormanlar ve Orta Çağ kasvetini yansıtan görsellerle beklentileri yükseltti.
Şimdilik resmi adı açıklanmayan Witcher 4’ün 2027’den önce piyasaya çıkması beklenmiyor.