Sinetech

  1. Anasayfa
  2. »
  3. Teknoloji
  4. »
  5. Facebook’ta dış bağlantılar için yeni dönem: Meta’dan test hamlesi

Facebook’ta dış bağlantılar için yeni dönem: Meta’dan test hamlesi

Sezer Karahöyük Sezer Karahöyük - - 2 dk okuma süresi
22 0
İçerik üreticileri ve yayıncılar uzun zamandır Meta’nın dış içeriğe giden bağlantıları kısıtlama becerisinden endişe ediyorlardı. Şimdi şirket, Facebook’taki içerik üreticileri için bağlantı paylaşımını bir ödeme duvarının arkasına koyan yeni bir sistemi deniyor.
Test kapsamında, Meta Onaylı aboneliği bir içerik üreticisinin ayda kaç bağlantı paylaşabileceğini belirleyecek. Sosyal medya danışmanı Matt Navarra tarafından paylaşılan bir ekran görüntüsüne göre, teste katılan içerik üreticileri yakın zamanda Meta’dan “sizinki de dahil olmak üzere Meta Verified olmayan bazı Facebook profillerinin ayda 2 organik gönderide bağlantı paylaşmakla sınırlı olacağı” bilgisini içeren bir bildirim aldı.
Meta sözcüsü Engadget’a testin yapıldığını doğruladı. Test şu anda Facebook’ta “profesyonel mod” kullanan, sayısı belirtilmeyen sayıda içerik üreticisini ve sayfayı etkiliyor. Yayıncılar şimdilik etkilenmiyor. “Bu, bağlantı içeren daha fazla sayıda gönderi yayınlama olanağının Meta Onaylı aboneleri için ek değer sağlayıp sağlamadığını anlamak üzere yapılan sınırlı bir testtir,” dedi.
Meta testin önemini azaltmaya çalışıyor gibi görünse de bu şirket için kayda değer bir değişim. Birçok içerik üreticisi ve işletme Facebook’a güveniyor ve dış sitelere trafik gönderme kabiliyetlerinin azalması önemli bir darbe olabilir. Birçok içerik üreticisi, şirketin daha iyi müşteri hizmeti özelliklerini ayda 14,99 dolardan başlayan Meta Verified aboneliğinin arkasına koymasından dolayı zaten hayal kırıklığına uğramış durumda. Bağlantı paylaşımını da ücretli bir özellik yapmak daha da sevilmeyen bir şey olurdu.

İlgili Yazılar

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir