Sinetech

  1. Anasayfa
  2. »
  3. Mobil
  4. »
  5. Apple’ın Destek Uygulamasında Yapay Zeka Denemeleri

Apple’ın Destek Uygulamasında Yapay Zeka Denemeleri

Ahmet Can Akyol Ahmet Can Akyol - - 2 dk okuma süresi
13 0

Apple Support uygulaması, yakında yapay zeka tabanlı bir Destek Asistanı ile kullanıcılara yardımcı olacak. Bu asistan, kişilerin cihazlarında karşılaştıkları sorunları hızlı ve etkili bir şekilde çözmek için özel olarak geliştirildi ve şu anda test süreci devam ediyor.

Apple'ın Destek Uygulamasında Yapay Zeka Denemeleri

Destek Asistanı, gelecekteki ürünler hakkında herhangi bir bilgi paylaşmayacak olarak tasarlandı. Sohbet botu, Apple ürünleriyle ilgili soruları yanıtlayacak, ayarlar konusunda rehberlik sağlayacak ve sorun giderme adımlarını adım adım gösterecek gibi temel destek işlevlerini üstlenecek. Eğer asistan sorunu çözemezse, kullanıcılar sohbeti doğrudan gerçek bir destek temsilcisine yönlendirebilecek.

Asistan, iPhone 17 tanıtım etkinliği ne zaman? veya iPhone 17 Air özellikleri nasıl olacak? gibi gelecek ürün lansmanlarıyla ilgili sorulara yanıt vermeyecek. Apple, bu yapay zeka destek asistanını iyileştirmek amacıyla, görüşmeler sırasında paylaşılan cihaz bilgileri, hesap detayları ve sohbet geçmişleri gibi verileri kullanabileceğini, ayrıca destek hizmetlerini artırmak için bu verilerin bir kısmını iş ortaklarıyla paylaşabileceğini açıklıyor. Apple ayrıca, asistanın hata yapma ihtimali olabileceğini belirterek kullanıcıları uyarıyor.

Tüm bu detaylar, şu anda bu özelliğe erişimi olan iPhone kullanıcıları tarafından paylaşıldı. Özellik kullanıma sunulduğunda, Chat sekmesi üzerinden erişilebilecek.

İlgili Yazılar

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir